Waarom Zwemschool de Piranha
Lees hier wat onze klanten van ons zeggen
Iedereen voelt zich welkom bij De Piranha. Onze docenten spreken Nederlands, Engels, Spaans én Arabisch. We zorgen voor een warme en persoonlijke sfeer, waarin elk kind zich gezien voelt.
Samenvatting
4,6
4,6 van 5 sterren (op basis van 25 reviews)
Uitstekend88%
Heel goed4%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Verschrikkelijk8%
zwemschool de piranha
Wat zeggen onze klanten van ons
Vakkundig
10/11/2024
Onze ervaring is erg positief! Met veel geduld en kundigheid van zwemleraren heeft onze zoon diploma A en B gehaald!
Mohammed
Fijne medewerkers!
16/10/2024
Op oudere leeftijd toch besloten om mijn zwemdiploma te halen. Met veel geduld van de medewerkers, Mijn diploma mogen behalen.
Gwen
Echt fantastisch!
20/08/2024
Beste Jean, Brenda en alle andere toppers van de Piranha nogmaals bedankt voor de goede lessen en het plezier waarmee jullie lesgeven! Echt fantastisch! Groetjes, Lukas
Lukas
Ontzettend blij met deze zwemschool!
13/08/2024
Ik ben ontzettend blij met de ervaren en professionele zwemschool waar mijn zoon zwemles volgt. De lessen worden in kleine groepjes gegeven, en privélessen zijn ook mogelijk, wat echt geweldig is. De eigenaar is zeer bereikbaar en denkt altijd goed mee. Via de app kunnen we de voortgang van onze zoontje op de voet volgen, wat erg handig is. Na slechts een paar maanden mag hij al afzwemmen, wat aantoont hoe effectief en goed de lessen zijn. We zijn zeer tevreden en zullen zeker doorgaan met de zwemlessen. Een zeer ervaren en professionele zwemschool waar we ons goed bij voelen! Bedankt Jean en husam!
Sossie
Een prettige zwemschool met aandacht voor alle kinderen
14/07/2024
Onze ervaring met deze zwemschool is geweldig. De instructeurs zijn niet alleen professioneel, maar ook erg vriendelijk en geduldig. De eigenaar houdt ook goed zicht op de lessen zelfs als hij zelf geen lessen aan het geven is. Bij bijzonderen situaties met kinderen kun je zien dat hij dan weer bijspringt om te helpen waardoor de andere instructeurs verder kunnen gaan met de lessen. Een aanrader dus!
Andre
